2019年2月27日 星期三

〖首爾。手信〗瘋狂購物買買買,首爾戰利品分享

二零一八年十一月八日

抱住一個購物心情去首爾真係唔會令你失望!同好友朝早去完觀光,夜晚必定要狂行街。話說我仲特登帶左運動衫諗住落gym,但每一日都早出晚歸沖完涼都已經攰到趴喺度,只可以講少年我真係太年輕了哈哈。

韓國襪仔款式多又可愛,著得舒服,基本上經過見到睇啱就買,送禮自用皆宜。

鐘意生活百貨、文具貼紙就推薦Daiso,明洞分店樓高五六層,每一樣都睇到我心心眼,尋寶咁行到人哋關門都唔願走。
 喺風雨下托到我哋死加hand carry嘅水果原來唔好食,明明同一抽香印,但唔係粒粒都有嗰種獨特香味,內藏山柿嚡嚡澀澀,喺酒店出面買嗰啲柑叫做唔錯;不過整體韓國水果都係伏。


少不了唔同零食,薯片呀餅呀曲奇呀,食得同事們好開心。

仲有衫褲耳環首飾面膜化妝品等等,梨大弘大比較合意,東大門就似香工,用心睇實有啱,見好友買得開心我又買埋一份,買買買好開心呢!

沒有留言:

張貼留言