2021年9月15日 星期三

〖巴塞隆拿〗-後記:期待再聚,珍重

二零二一年八月三十日

過去兩年發生太多事,大家都無諗過自己嘅人生會行到依一步,如果有人話我知依個只係一個惡夢有多好。

對於好友們離港,之前一直處於唔相信/唔接受狀態,始終覺得我哋仲有好多時間,好容易可以見面。然後日子一天天過去,有一日我突然醒覺:啊!原來係真㗎!一個歐洲一個美洲一個大洋洲,唔敢想像可以再次相聚嘅日子係會幾遙遠。

依家終於明白點解啲姐姐咁鍾意喺街度FaceTime,當你無辦法底下真係會唔理旁人目光,隔住個Mon都要把握機會見個面。

趁住好友離港前夕,下決心要將我哋上次旅行嘅遊記寫返出嚟,當係送俾大家嘅一份禮物,人在外地時諗起,懷緬一下都開心。一邊打一邊睇返啲相,回憶返返晒嚟,期待我哋下次紐西蘭之旅。珍重。

沒有留言:

張貼留言