2018年8月1日 星期三

〖台北〗四日三夜,出走放鬆食買行

二零一七年十一月二十五日

[心血來潮想打返上年快閃台北之旅,留個紀念]

我成日都話,讀大學、住宿舍,係人生其中一段最美好嘅光景。雖然有啲人無緣份一齊走得更遠,但係彼此有過開心嘅回憶係不可取代,而當中嘅經歷亦成就左今日嘅我。

好好彩遇到一個夾嘅同房,住埋一齊三年互相照顧;之前講左好幾年話不如一齊去旅行,但一直讀書做嘢各有各忙夾唔到時間,今次終於成行,兩條友近近地去台北玩返轉!

旅程重點係出走放鬆,搭朝早九點幾機,咁啱國泰短途開始提供返熱食,而打開居然係一盒熱辣辣嘅叉燒飯搭條菜心,無食早餐嘅我表示開心!個零鐘機程水都未吹完就到左,落機後幾班機嘅人一齊排隊入境,搞搞下都左成大半個鐘。

相信我地件行李喺條輪送帶上面已經轉左十萬九千轉,而條行李帶咁樣樣佢都搵到我地件行李,就知我地嚟緊幾日行程會係可其順利hahahaha Yeah!

沒有留言:

張貼留言