2018年8月24日 星期五

〖台北。大安〗台北司旅 Chez Nous Hotel

二零一七年十一月二十五日

同同房都係爽快嘅人,基本上好順利又好效率已經買好機票訂好酒店。

平時去旅行我多數負責機票酒店仲有去邊度玩,今次同房睇中左某間新開無幾耐嘅精品酒店,問我好唔好我睇都無睇過就話好哈哈,難得有得依賴就依賴下先!
 
酒店位於大安區,因為離捷運都有十分鐘左右腳程,拖住行李費事行,我地搭機場快綫到台北車站之後再打的。去到好似一棟單幢式Service Apartment,只有一個櫃台仔做曬所有嘢,不過我地咁多次基本上都唔洗等。

Check-in之後管家同埋我地一齊上去介紹下間房,一開lift成層得一間房,打開房門更加嘩一聲,地方好大有個偏廳咁嘅物體(不過床相對細),開檯麻雀都仲綽綽有餘。

廁所有淋浴浴缸同兩個洗手盤,馬桶係日式「免治馬桶」,而沐浴產品係我鐘意嘅天然草本味道,仲有一大塊落地玻璃,用起上嚟稱心自在。

間房咁多空間,有一樣嘢令我地不明所以,就係點解得一張凳咁大把?出完街未沖涼唔會瞓上床,我地其中一個每日都要好可憐咁坐喺床邊睇書/玩電話/休息,諗返都覺得好好笑XD

而酒店都有自己餐廳,採光力強,感覺精神抖擻。
 
早餐一人一份即叫即整,可以揀煎蛋/炒蛋/奄列同埋火腿/腸仔/煙肉,味道正常好味,但連食三日就有啲悶,到最後嗰日連肉都唔要。


總括嚟講酒店地點就靜中帶旺,價錢屬於中價位,性價比唔係特別高,好在人少少,櫃檯人員好helpful,住得舒服。

<司旅>
地址:台灣台北市大安區信義路三段147巷18號
網址:http://www.cheznoushotel.com/

沒有留言:

張貼留言