2021年7月9日 星期五

【青衣】《Beans The Rambler》-抓緊信念

二零二一年六月二十四日

世界變化之快實在令人始料不及,或者係自己太天真,無諗過失去蘋果依一個會嚟得咁突然。幸運的喺阿布泰遇到報紙返貨,喺最後一個出版日買咗份邊食邊睇。

自從Beans開咗之後成為我同家人食晏首選,喜歡其柔和木系裝潢,採光度十足,令人感覺精神奕奕,不過中午時段多數要等位,要預留少少時間排隊。

黑松露薯條 +$25
薯條新鮮炸起、金黃香脆,落夠鹽,唔點個黑松露沙律醬都好味。

肉醬溫泉蛋長通粉 $62
長通粉份量多、煮得彈牙,汁醬蕃茄味道香濃微酸,放得慷慨,可惜我唔係醬汁愛好者,食到最後剩返碗濃湯咁,好似有少少浪費。

煙燻雞胸紅藜麥意大利飯 $78
面頭煙燻雞胸煎得金黃,加埋少少香草裝飾,望落吸引。意大利飯煮得creamy有奶香,加入紅藜麥自我感覺健康之餘亦更有咬口,另外飯入混入咗雞肉、洋蔥同菇,好豐富好味。

Cheese +$25
餅櫃裡面擺放咗幾款蛋糕,今次試下芝士嗰款,外型夠晒可愛。蛋糕有芝士同檸檬皮嘅清香,唔會過甜,連平日唔多食蛋糕嘅爸爸都分咗一半,不過我都係覺得拿破崙驚艷啲。

黑暗的日子終會過去,在此之前請務必好好照顧自己。

《Beans The Rambler》
地址:青衣城2期2樓222號舖
電話:2690 2222

沒有留言:

張貼留言