2021年12月16日 星期四

【油麻地】《麵屋神匠》-鮮味濃厚蝦湯底

二零二一年十二月十日

時時經過碧街與登打士街中間嘅巷弄,多年來都係以潮舖做主打,某日見到裝修咗無耐嘅舖頭將會開一間拉麵店,感覺新奇有趣,擇日一試。

小店地埋位置極便,入到去頭頂掛起好多燈籠,黃色燈光營造溫暖,加上一大幅柴犬壁畫,七彩繽紛好有氣氛。

辛辣蝦湯麵 $88
有四款湯麵供選擇,第一次幫趁試試其辣味湯底。湯底一開始比想像中淡,攪攪個底後鮮味同辣味出返晒嚟;慢煮叉燒軟腍,麵質彈牙,份量十足。

神匠蕃茄蝦湯沾麵 $128
比起湯麵,我更喜歡沾麵嘅香濃。沾麵湯底加入蕃茄,蝦鮮味更突出,配料同樣有筍、蔥、溏心蛋、紫菜同慢煮叉燒,麵質較硬身,掛湯力強。本來覺得個法包配羅勒醬格格不入,但原來個pesto係自己打,唔油膩之餘又有香草香,用嚟點沾麵似西餐,有另一番味道幾驚喜,如果多士烘得更脆更好。

日式唐揚炸雞 $38
一咬開炸雞就有好多肉汁流出,肉質嫩滑,食到薑調味,外脆內軟又唔油,好食。

白桃梳打汽水 $26
對於汽水不太熱衷,淺嚐了伴侶的一口,食完濃味嘢飲返一啖甜甜的,感覺圓滿。

《麵屋神匠》
地址:旺角彌敦道562號地下B號舖
電話:6891 6786

沒有留言:

張貼留言