2022年8月30日 星期二

〖法葡瑞〗土耳其航空初體驗(上)

二零二二年二月二十六日

因有要事必須飛歐洲一趟,撞正香港第五波疫情高峰時出發,心裡非常之唔踏實:驚中招驚強檢驚圍封,仲要三日唔埋兩日又有啲「消息傳聞」,一日未起飛一日都未能放下心頭大石。出發前兩星期甚至盡量少外出避見朋友,怕增加染病風險,不過後來發現法國連入境檢測都唔使做,又放鬆少少哈哈。

疫情關係得返好少歐洲航班,一係阿聯酋一係土耳其航空,價錢相若但土耳其係凌晨機比較啱我心水,四千蚊左右就飛到法國。

出發當日預早三個半鐘去到機場,離遠已見滿滿人龍,心裡一沉,本來仲奢望有機會可以自己獨佔一行,網上check in仲篤左個中間位添:o) 排到櫃位多口問一句有無窗口位,哥哥好好人的offer咗emergency exit seat俾我,雖然我只係一個哈比人,但可以伸展下隻腳感覺都非常良好。

第一次搭土耳其航空,飛機感覺較舊,電影唔太吸引,整體機上娛樂一般;食物方面只淺嚐了少許早餐,味道不過不失;另外唔知係咪咁啱得咁橋,serve我嗰幾行嘅空中服務員唔算好friendly,隔住口閘都感受到佢唔想撈嘅氣場XP 

十個鐘之後去到伊斯坦堡轉機,個機場好大好靚,五光十色,憑passport登記有半個鐘免費wifi,落機行一行又再上機,三個鐘頭好快過,巴黎我終於來了!

沒有留言:

張貼留言