2019年3月1日 星期五

〖首爾。觀光〗KKDay 內藏山紅葉一日遊

二零一八年十一月七日

十一月去韓國咁啱追趕到紅葉季尾,就入插一日行程去賞楓。Day tour我平時join開KKDay,可以喺網上預訂夠方便,有時仲會有discount code,價錢合理。

有明洞、首爾車站、弘大、東大門四個pick up points,喺車上會派發一個好味版檸檬忌廉bun同一支水,中途有個小休站俾大家舒展下筋骨,全程四個鐘頭左右。

早喺十一點已經到達內藏山附近,不過遊人太多,排隊入內泊車都用左唔少時間,真正落車嗰一刻已經差不多十二點,喺嗰度快快手食埋午飯就出發。

沿路一直行已經好靚,又黃又綠又紅咁,根本喺邊影都只會不斷讚嘆大自然的美。

真正逗留喺山內大約三個鐘左右,本來以為一定夠,點知依到停下嗰度笑下,最後幾乎要跑返去車先無遲到。

總括嚟講依個團安排唔錯,司機手車穩定感覺安全,導遊亦妥貼,個團無話要俾小費,不過覺得人哋跟左成日照顧周到,象徵式俾少少夠飲杯嘢囉。

另外團費本身係包埋一張纜車飛但條隊超級長,排得嚟絕對無時間去其他地方遊覽,印象中有其他平少少無車飛嘅選擇,大家可以比較下。

沒有留言:

張貼留言