2019年11月6日 星期三

〖巴塞隆拿。觀光〗《Bouquet de Alella》-踩單車、品酒、野餐,一次過滿足你三個願望

二零一九年六月二十日

同幾個朋友都係好酒之徒,咁啱喺Air B&B網頁見到有啲Wine Tour可以參加,幾舊水由朝玩到晚,好似幾過癮,問完大家意見就報名。只需要輸入日期、人數、名就俾錢,之後會收到確認電郵,個host可能會聯絡下你,無亦唔需要擔心,主動同佢傾談下亦可。

當日九點鐘準時去到meet up point,去到先知原來係一間旅行社承辦,我地參加嘅係單車品酒之旅,當日只得我地幾個包團,想幾時停就停又唔使等人,諗返都覺得好幸運。

戴好頭盔拎左單車,導遊首先帶我地去空地度略作練習。因為係電動單車嘅關係,初初踩真係好唔慣,因每大力踩一下都會有被人推嘅感覺,不過踩踩下就覺得幾正,唔使力咁就會向前標,好過癮!

不過估唔到我地最adventurous嘅朋友居然最淆叫苦連天,包底喺後面睇到我一額汗,仲要俾佢呼喝,我覺得自己真係真朋友XD

一路沿住海邊踩,景色優美怡人,唔太曬唔太熱,一眨眼就踩咗兩個鐘頭去到目的地。抵達前我地喺市集度略行一趟,頭一轉A已經自己買左杯啤酒坐喺度嘆緊,最後買咗少少chips、橄欖同蛋糕仔就再出發。

酒莊屬家族經營,近幾年靠後代搞返起,所以產量唔多地方亦唔大,但保養得宜,居高臨下望返落個市鎮好正。

試左兩紅兩白,品酒師教我地試酒時可以觀其色、嗅其味,再分析下個味道,帶花香?果香?Earthy?可以分左大類之後再細味當中不同。

雖如此,我自己就未至於去到依個境界,況且口味好個人,只覺得四支都係屬於相對易入口款式,加上鄺神逗號logo加持,一場嚟到都買返兩支先走。
 
個tour仲包一個light lunch,係喺酒莊度picnic,食地道嘅蕃茄包加cheese同ham,自己落手落腳做特別好味,可以食住嘢飲住酒聽住歌望住咁靚嘅景,仲有一班好友喺隔離一齊享受,夫復何求?

最後我地踩返車落車站搭火車返Barcelona,大約四點半完成旅程。總結成個tour輕鬆愉快,比起一般坐車去到目的地有更多involvement同睇到更多,導遊亦會照顧我地需要,搞到我都心思思想自己搞個香港experience XD

沒有留言:

張貼留言