2016年4月8日 星期五

【野餐】要草得草要海有海-西九海濱長廊

二零一六年三月二十四日

話說我有個朋友叫chur姐,叫得依個咁霸氣嘅名就知佢唔簡單,連我出blog慢少少都會特登whatsapp關心我,佢話慣左食早餐時要睇我個blog,近排打得咁疏好不滿,見佢咁支持我簡直有辜負左佢嘅感覺,唔敢怠慢,決定開個新單元黎同大家分享下我平時放假有咩搞,用口語送上,CHUR姐 please enjoy :P

本身份工要喺冷氣地方坐足九個鐘,星期六日唔想再坐喺屋企/行商場,而依排天氣唔太凍唔太熱,去郊外活動一下就最合適不過。香港都有唔少野餐地方,今次近近地揀左西九海濱長廊,貪佢夠就腳,如果揸車黎個停車場仲超近,$12/hr,不過有一個唔好處就係勁多人,我地十二點幾去到,玩到三點走人,啱啱避過左啲人潮,滿意!

我地一行四人,只係簡單整左燒汁牛肉本菇飯糰、煙三文魚豆豆焗蛋同蜜糖芥末子菜絲沙律,加士多啤梨蘋果橙(忍住唔唱下一句),唔知望住個海係咪特別舒暢,大家都好好胃口,有少少唔夠喉,其實係唔餓之不過想搵嘢塞住把口,下次會預備多啲小食。

食完一輪,大家各自各精彩;媽媽首先自己霸左一張墊出去有太陽曬住嘅草地瞓覺,哥就好chill咁聽住歌睇書同恰下,我就坐喺度咩都無做純放空加影作狀相,不知幾過癮。

臨走先知原來嗰日有個狗狗活動,唔怪得知咁「狗山狗海」啦哈哈哈哈哈哈哈!

沒有留言:

張貼留言