2016年10月6日 星期四

【行山】東壩、地質公園、浪茄、西灣,六個半鐘圍著萬宜水庫走一轉

二零一六年九月三日

識我嘅人都知我鐘意行山,如果要追溯返,依粒種子大概係中六七嘅時候種落,嗰時成班同學圍威喂學人參加AYP,要考章就要完成一個三日兩夜嘅露營,事前反覆行過好多山做練習,點知咁啱遇上左個好惡好嚴嘅阿Sir,入晒黑行錯晒啲路已經夠驚,仲大大聲咁問我地知唔知自己喺邊度,心諗知就唔洗搞到咁啦LOL 向來受軟唔受硬嘅我覺得你有咩咁巴閉,嗰次之後覺得無癮,最後成件事就不了了之。

出黎做嘢後唔想星期六日都只係做靜態活動,有一次行返山感覺好舒服好減壓,自此重拾返我對行山嘅熱情,欲罷不能。其實香港有好多輕鬆郊遊路線,我自己最鐘意行啲三個鐘頭內完成,然後終點有個地方可以飲一杯chill下就更完美。

上星期好友講開佢發完燒兩日後被逼行麥理浩徑,唔舒服加上路段長真係好辛苦,諗起自己上年都因為太遲出發而只係行左二段一半左右,即刻約男友挑戰多一次。

為左唔再重蹈覆轍,我地九點半喺采頤花園等,搭1A小巴入到去食埋早餐十點九啟程,由西貢總站搭94巴士到上窰,落車之後就一直向前行,微微斜好輕鬆,大約二十分鐘去到迴旋轉右邊就入西灣,左邊就入東壩萬宜水庫,之前見人地成日去東壩影相,終於可以緊貼一下潮流。由落車至到香港地質公園全程係舖得好好嘅石屎車路,無咩樹蔭不過好好行,沿路望住水庫景,寧靜舒服。

行行行兩個鐘左右到傳說中地質公園,入面有一條萬宜步道睇六角柱石、海蝕洞、破邊洲、防波堤等等,想更加深入地認識仲可以參加佢啲導賞團好老土不過真係不禁讚嘆大自然係幾咁奇妙!

離開香港地質公園後就開始入浪茄,過左福音戒毒中心後不停上上落落,加上早幾日都仲落緊雨,跨過無數個水氹之餘對腳長期同泥濘做朋友,漿住漿住咁其實幾嘔心,而上斜同落斜都要花更大力氣等自己唔好跌落去,諗返都幾辛苦。

行到西灣山已經超級攰,男友個樣直頭謝晒好可憐,諗住落到大浪西灣搭船出去,去吹筒坳轉右,之前知道要八十定唔知一百蚊一位已經覺得好貴,點知今次仲加左價要成百五蚊,男友霸氣地拋下一句「用黎買牛扒唔好!?」,就係咁我地休息左大概半個鐘又默默行返上去西灣亭(平時有私人小巴搭出市中心,但我地行嗰時因怕山泥傾瀉封左路唔俾車過),沿住西灣路走出去,五點三終於返到開波嗰個迴旋處,極度感動開心!

全程六個半鐘,除左個早餐之外我地只係靠住一盒青瓜卷黎吊命,但唔知點解又唔係好餓,最後攰到坐左喺路邊等的士,雙腳已經唔屬於我架喇,但今日旅程仲未完...... (續)

對依條路線有興趣嘅朋友可參考:麥理浩徑一段麥理浩徑二段

行山記得帶足夠水同食物,做足防曬或落雨準備,量力而為呀!*

沒有留言:

張貼留言