2018年10月2日 星期二

〖自家煮意〗-就係咁,我煮左餐飯俾140個人食!

二零一八年八月四日

阿爸不嬲主意多多,六十幾歲人都仲勁有魄力!先係玩左好幾年嘅「短暫回憶農場」,然後上年無端端話覺得同事成日要日曬雨淋搵飯食好淒涼,想整個飯堂等大家有啖安落茶飯。見佢興致勃勃,當然支持!

喺十劃都未有一撇之時:
爸:妹,我個飯堂整好之後你要唔要煮返餐俾啲工人食?
我:Er 好呀!整好再講啦(心諗你個女我何德何能哈哈哈)

明明個零月前先話開始動工,嘜一眨眼就已經開張投入服務。
:你幾時嚟參觀下我個飯堂?諗住煮咩嘢呀?
:⋯⋯

其實一直我都以為阿爸叫我煮餐飯係隨口講下,佢不嬲都無尼認真唔知邊句真邊句假,直至某個晚上......
:我同左啲工人講話你會煮餐飯俾佢哋食喇!佢哋好開心,話嗰朝唔食早餐留肚喎!
:下咁搞笑XD 但係我諗我煮唔到百幾人喎,可唔可以煮少少然後先到先得?
:唔得~ 我驚啲人會打交爭食


好啦今次都係逃唔過命運嘅安排,洗濕左個頭,唯有開始諗究竟整咩好,要唔太複雜、準備工夫唔太多,好味之餘仲要睇住個budget,喺ban左好多唔同嘅ideas之後,終於俾我諗到!係你喇!咖!哩!雞!

所謂打鐵趁熱,喺飯堂開張後第一個禮拜六,我晨早就返去曬佢冷!

前一晚叫阿爸幫我買好雞全翼同薯仔,去到見到師傅已將四十斤薯仔同二十斤菜洗好切好刨好皮,我就負責洗同醃雞翼,失策嘅係我途手按摩啲雞翼搞左大半個鐘,點知醃埋自己隻手,成個下晝都痕到爆呀陰公!

咖哩薯仔雞翼>>
薯仔走油、落油爆香薑片同咖哩粉、倒曬啲雞翼入去、加水炆一陣、放埋薯仔兜幾兜、調味熄火倒椰汁,搞掂~

啲工人覺得好唔好食我就唔知啦:P(有唔少人拎嘅時候都一臉疑惑,後尾先知原來佢哋無食過咖哩)我自己覺得Ok 同埋最最最重要係阿爸笑到見牙唔見眼,佢開心就一切都值得<3
講到咁大,其實煮依餐飯比想像中輕鬆同容易,因為我根本唔夠力用個人咁高嘅鏟去整,好多時都係靠師傳幫我我得把口㗎咋哈哈哈!多謝大家捧場支持!有緣再會!

沒有留言:

張貼留言