2018年10月5日 星期五

〖自家煮意〗-簡易美味!豐盛甜甜日式壽喜燒

二零一八年九月十五日

自從出左個post講我煮左餐飯俾140個人食之後,四方八面嘅朋友都好俾面咁話想試下我手勢,真係令我受寵若驚哈哈!相信煮唔煮都係其次,開心係可以見返大家,感覺好有愛。

依兩個月幾乎隔個星期就有一場聚會,我已江郎才盡,嚟嚟去去都係嗰幾味煮到有啲悶,又唔好意思要大家次次都係食Ribs/Nachos/Lasagna,姑且試下未整過嘅日韓主題,第一次未盡如意,多謝大家包涵<3

材料:
牛肉 1盒
紹菜 1/2 棵
芋絲 1盒
豆腐 1盒
雜菇 隨意
丸子 隨意
雞蛋 1隻

調味料:
鰹魚汁 1碗
日本豉油 適量

做法:
1. 所有材料略洗,紹菜、豆腐切成方塊

2. 滾起約600毫升水,倒入調味料

3. 先加紹菜煮至淋身,除牛肉外舖上其餘材料,加蓋煮五分鐘

4. 加入牛肉煮1分鐘,中間打入雞蛋,熄火,加蓋焗五分鐘,完成

*鰹魚汁可以用醬油味醂糖自行調配,我貪現成方便,平時用嚟煮烏冬都得
*食材百搭,唔一定要放以上配料,加加減減悉隨尊變
*作狀人們如我見有時間就幫啲冬菇劃下花,成個感覺即刻提昇曬哈哈
*個湯底調味要重手啲,或者可以最後喺啲肉面頭倒少少豉油同黑椒,更惹味

沒有留言:

張貼留言