2018年3月9日 星期五

🌺Aloha Hawaii🌺 - AirBnB 親親大自然之泰山樹屋

二零一七年十月二十二日

為配合我地環島行程,喺小木屋度住左兩晚就要轉地方。當日玩左成日食埋晚飯入黑先到,搵左好一陣子先成功泊底架車抵達。

第二間AirBnB睇相已經覺得好raw好rustic,去到比我想像中仲要原野feel!話說姐姐我好驚家禽,點知個泰山咁嘅樣嘅host養左五隻自由走動嘅鵝,殺我一個措手不及。佢地成日全家出動走嚟走去,又會阻住條路,嚇到我每一步都小心翼翼唔敢呼吸,諗返起先覺得搞笑。

間屋係用木搭成,喺正公路旁邊,啲車好似會喺你頭頂經過,仲有唔同昆蟲/動物嘅叫聲,要挑燈去廁所同沖涼(一齊!!!!!!!XDDD),有啲似細個去camp咁,初初有少少唔慣。

不過第二朝朦朧之中見到個景,嘩係咪發夢,靚到要爬起身影底佢唔係講笑!原來間房係睇到日出,加埋條一望無際嘅海岸線,藍藍白白、朦朦朧朧,感覺好平靜。

除左間樹屋之外,仲有一個廳同廚房都係包埋嘅,廳放左啲meditation/心靈書籍,加埋背後塊大象神掛布,好有靈氣,某日浮潛完後都喺嗰度hea左成個下晝。

住左兩晚總括嚟講都唔錯,不過比較多蚊同去廁所都要著鞋有啲麻煩,港女勿往。

沒有留言:

張貼留言