2018年3月5日 星期一

🌺Aloha Hawaii🌺 - Manta Ray Tour與魔鬼魚同游

二零一七年十月二十二日

朝早睇完火山,揸左兩個鐘去島嘅另一邊玩返啲水上活動。去到夜晚join左個睇魔鬼魚嘅浮潛,出發前唔係太想像到係點嘅一回事,原來船公司會喺海打盞大燈,成棚人一個貼一個密密麻麻扯住條浮繩,人形魚排咁款,都唔知佢睇我定我睇佢哈哈。

落左水一陣就見到啲魔鬼魚喺身邊游過,開始唔算太近,距離大約四米左右,睇睇下我一擰個頭,嘩條魚真心喺我觸手可及嘅位置擘大個口打橫游走,好震撼但其實都驚驚地,玩左一陣悶悶地上返船(重點係隔離條友成日我批踭同將部GoPro喺人面前掩掩揚揚,煩)

上水後凍到本來已有少少唔舒服嘅好友騰騰震,依個時候必須要食亞洲嘢無誤,隨便搵左間泰國餐廳,串燒炒金邊粉青咖喱,食完個身即時暖曬,叉返滿電買埋雪糕先返歸Yeah!
 
同場加映:感唔感受到有熱嘢食嘅佢係幾咁開心?!

沒有留言:

張貼留言