2022年10月17日 星期一

【成峯歷奇】成功挑戰自我的喜悅:攀岩、飛索、沿繩下降

二零二二年九月四日

尤記得中五暑假第一次玩叢林攀爬,要在幾十米高大樹之間穿梭,擒高擒低越過障礙,雖然又攰又驚,但成功挑戰自己後嗰種滿足感不能言喻。

某日上網見到原來香港都有zipline體驗,二話不說去報名。活動分上、下午兩個時段,因另一半有課堂要上關係,我哋搭八點半船,到長洲後先到康蘭餅店買早餐,十點鐘準時喺碼頭等。

沿長洲山頂道行過去攀岩地點大約十五分鐘,海天一色景觀一流。教練簡單講解一下如何穿著安全繩同繩索運用,跟住指示做唔複雜。我哋被安排先玩沿繩下降,完全無經驗一開始就玩沿繩下降的確頗有挑戰性,顧得伸直雙腳嚟又顧不了前後放繩,我玩時唔敢四處張望,專心一意跟隨教練指導,教練好supportive,一直鼓勵大家,最後成功著陸好開心。

之後再試玩飛索,望落比想像中高。原來教練可以略略按制速度,難為我氣都唔敢唞地行出去,點知似放未放,殺我一個措手不及,大笑開懷,最後不消三秒就到地。

因為人多關係,我哋再試多次沿繩下降,諗住第二次玩心裡較踏實,點知教練無端端問我哋想唔想雙人一齊落去,睇吓我哋合拍程度。好難行又睇唔到,基本上我成程挨晒落另一半度,辛苦佢要承托住我,希望係甜蜜嘅負擔哈哈。

最後等多一陣玩埋攀岩,我本住唔好阻人收工嘅心態一鼓作氣向上爬,兩三下手勢就上咗去,比想像中輕鬆,而另一半爬嘅路線較滑,幾番掙扎,仲整損咗少少,我見猶憐。落返去有先前下降經驗,做到直腳挨後,好快就落得返去。

一眨眼就玩到兩點,懷著依依不捨嘅心情離開。

曬咗成日嘅關係都無咩胃口,行返出碼頭附近飲杯嘢,望住個海吹來涼風好舒服,what a day!

沒有留言:

張貼留言