2022年10月19日 星期三

〖法葡瑞〗隔離酒店:Ovolo Southside 間房係點樣?

二零二二年四月十七日

當全世界已陸續回復正常生活,四月返香港時仲要去酒店隔離,見識過入境手續嘅真係得啖笑:勁多著晒全套PPE嘅工作人員,去到每一個位都被狂噴消毒劑,坐車去酒店時聽到每個抵港嘅外國人都話ridiculous,當下真係想搵窿捐,覺得好醜。

第二次隔離,心裏面大概有個概念會係點,7日同21日比真係濕濕碎。

住嘅時候好有心機記低各種Pros and cons,大家有興趣可以睇吓:::
✅注重環保,預備可重用餐具,食物用紙嘅器皿盛載放喺門口張凳,冇特別再用膠袋
✅ Quarantine嘅時間最大期待就係食嘢,食物主要係西式/印度/素食選擇,製作用心味道好好,食得好開心,last quarantine supper真係超乎我想像
✅每日都有happy hour,有紅白酒啤酒仲有小食
✅沖涼水力夠,Rain shower好正
✅主要用WhatsApp通知聯絡,通常都好快回覆
✅有個小掃帚+鏟,尤其女仔啲頭髮成地都係,可以自己清潔下感覺良好
✅日光充足,窗簾電動開關

❌床對住門口,我覺得唔吉利,晚晚打斜個人,瞓得唔係咁好
❌廁所同沖涼佔咗全房面積近四成,放埋張床更冇位,要喺門口開篋
❌無工作枱面,喺電視機前食飯/用電腦,對腳冇位擺
❌床頭冇叉電
❌居然收唔到99台 O_O 職員好努力幫我解決但係換咗三條電線都唔得,對於鍾意睇電視嘅我嚟講十分不便,最後酒店Offer Uber 俾我返屋企


總結:
$880一晚
包三餐嚟講算好唔錯,衛生同食物都令人滿意,如果要再住會揀兩張單人床同要求床係唔對住門口,起碼可以有個位放野

Ovolo Southside
地址:黃竹坑道64號

沒有留言:

張貼留言