2022年10月18日 星期二

〖法葡瑞〗土耳其航空初體驗(下):激心又勞氣

二零二二年三月二十六日

上回提到乘坐土耳其航空抵法國,一切都仲叫順利,點知返嚟真係一場惡夢。

我原定三月尾於法國回香港,不過香港政府三月頭宣布延長多國禁飛令至四月二十一日,唔想到時可能要再等到某年某日,決定去瑞士投靠朋友兩星期,過一過冷河,用咗大約$600改機票由瑞士離開,希望趕及另一半生日前完成隔離。

人算不如天算,起飛前三日土耳其航空被熔斷停飛十四日,第一次遇到依件事有少少不知所措,怕人人湧住復飛後第一班機回港會無位,所以立即改機票,諗住touchwood要再改都係幾百蚊,點知真係無隔離酒店,唯有確認到有酒店房後再改,一噤,吓?!要九千七百蚊?!揉揉眼睛以為自己眼花,張機票原價先係$4,000,之前改過一次收我$600,甚至乎買過一張新先係三千幾,是咪搞笑?

以為系統出錯,決定打上土耳其航空熱線求助。當日打一個香港電話號碼,第一位接線員告知的確要港幣$9,700,我表達唔合理,輾轉聽到第三個接線員,佢回覆$1,240,雖然都仲係有啲貴,不過都不情願地俾咗,諗住睇下到時可否claim返保險。

隔咗一個星期心血來潮看看交易記錄,見到一筆$10,027嘅款項,一查發現原來係來自土耳其航空嘅扣賬,心裡一沉!又再去問,對方堅持自己沒有收到extra payment,叫我有銀行月結單後再同佢哋聯絡。來來回回個多星期,先知佢哋誤以為我話佢哋收咗我兩次錢,天呀!覺得電郵聯絡實在太沒效率,再打上熱線問,自問英語程度可以,一般生活溝通完全沒障礙,但因他們的口音太重請他們稍為說慢一點,他們以一副不耐煩的態度叫我l~i~s~t~e~n c~a~r~e~f~u~l~l~y,然後聲稱自己沒權力去處理,一定要email,依個係咩爛藉口.\/.

因為自己都好肯定當初對方從沒提及付款貨幣,而我亦因為與第一位接線員嘅對話而大意地沒再三確認,都有做得唔好嘅地方,所以我詳盡地列出打電話改期的日期、時間、號碼,請他們務必翻查錄音記錄,希望搵到個大家都同意嘅方案。

如是者又再奮戰三、四星期,玩到我連香港都返到,土耳其航空堅稱自己無地方有問題,話"Although it is
your responsibility, we tried to empathize and arranged a discount code to cover some of the amount you paid for the ticket change",酌情地退返$700港紙嘅coupon已係皇恩造蕩。雖然USDollar 係dollar ,但HKDollar 都係 dollar呀!將成個責任放晒喺消費者身上會唔會太唔公平?咁樣同去搶有咩分別?

當時都打定輸數去埋香港同土耳其消費者委員會投訴,土耳其消委會話會記錄在䅁研究一下,香港消委員亦提醒我佢哋無權力但會試下幫我再聯絡,點知個半月後居然收到消委會轉寄email,入面土耳其航空提到 "Due to call center agent mistake, we have issued your traveler's cheque..." 

!!!

我重覆了相同嘅說話,提供了相同嘅資料,由機構開口同自己追討居然有如此大嘅落差,如果當初無做到最後依一步,我都仲係一個俾人㩒住嚟搶嘅受害者,雖然唔係退現金同以後唔想再搭依間航空公司,但依家叫做拎得返八千幾蚊coupon,下返少少啖氣。

有咩不幸過被熔斷?係被熔斷兩次呀!

表姐曾經提醒我最好乘搭復飛後第一機,如果唔係好容易又中招,不過當時無酒店所以安排不了,唯有求神拜佛希望佢頂得住。去到機場排咗個幾鐘到櫃位先通知班機取消咗(一直check住email同app都聲稱如期),地勤話最快可以幫我轉聽日坐另一間航空,又係企咗喺度,需知道回港係要過五關斬六將,香港凌晨十二點即時麻煩另一半打電話去確認酒店,再跑去再做檢測,好彩趕得切喺間lab關門前到達,前前後後喺機場搞咗三個鐘,嘥咗二十歐泊車費,仲未計前一日特登出巴黎做Test嘅時間同金錢嘅損失.\ /.

第二朝一樣提早時間出門,因太多嘢要檢查,花咗好多時間先做好啲手續,成功拎到張登機證一刻係可其感動。我終於返到香港了。

沒有留言:

張貼留言