2016年9月19日 星期一

【試食報告】勁過癮!全球十大辣麵:韓國三養辣雞芝士麵

二零一六年九月十日

平時已經成日出街食,多數高鹽高糖又多油,所以無論街外家內我都盡量少食即食麵。早兩個星期同事話我知佢近來食左一個好辣嘅韓國麵,誇張程度係佢老婆食左兩啖就要放棄俾埋佢,而平時譚仔食開大辣嘅佢食左一個半之後都有啲頂唔順,聽完絕對勾起我對依個麵嘅興趣,即刻要買個嚟試。

其實「三養」早幾年已經成日上全球十大最辣即食麵排行榜,而佢嘅杯麵上年喺香港亦曾經掀起過一陣試熱潮。上星期喺街見到巴士車身有登廣告,依家就連百佳都有引入,睇黎佢誓要打入香港市場。

我買嘅時候芝士味得返最後一大包,入面有五個,盛惠$28.9,價錢仲平過辛辣麵。懷著興奮心情返到屋企拿拿臨試煮,拆開包裝就係得一包醬同一包芝士粉,後面全部都係韓文,見到個數字"3"我就當佢係要煮三分鐘,水滾放個麵落去計時撈起,質感啱啱好。

心入面太淆底所以開始只係落左三分一包醬,撈一撈後最期待嘅時刻到來,第一啖:味道甜甜地,係辣但係無嘢喎,再加多少少醬先,第二啖:辣味夠,麵質煙韌彈牙,正當我感到滿意之際......媽呀原來佢係會越食越辣,食多幾啖先慢慢攻擊你,到尾段真心辣到眼水鼻水一齊流,搞到我本身已經好嘅嘴唇就變到更加性感,食完都仲辣左三個字啊唔係講笑!真係幾過癮,鐘意食辣不容錯過!

P.S.我本身譚仔食開四小架咋:P

沒有留言:

張貼留言