2018年2月20日 星期二

🌺Aloha Hawaii🌺 - 如詩如畫Waipio Valley

二零一七年十月二十日

一開始睇Kona Island有咩玩就俾依度吸引左,山山水水都係我地鐘意嘅嘢。朝早起身食埋早餐施施然出發,大約十一點幾去到,勁好彩咁啱有位泊車,行落少少就係個lookout point,一望,真係好靚,令人屏息咁靚。

除左喺個觀景台度欣賞,旁邊有條路可以深入山谷,我地行到中段拎隻航拍機出嚟玩,原來要駕馭佢唔係想像中容易,心仔都差啲跳埋出嚟,飛左幾飛好淆底都係等無咁大風先再試。

落去又另外一返景象,谷底一邊係海,望住啲浪拍打埋岸,感覺自己係幾咁渺小。另一邊就係去山谷深處,本來想睇埋個瀑布,但行行下途人同我地講封左就無辦法唯有折返,而(嗰排)有做開運動嘅我行返上山都覺得辛苦,幾乎全段路無間斷45度上斜,行左大半個鐘成功返抵起點!

唔經唔覺玩到三點幾,揸返出town center附近搵嘢食。夏威夷其中一樣名物就係poke,方圓十里內有一間食評唔錯嘅就去試下,不過唔知係我地嘴刁定點,三個味道都只屬一般。

醫飽左個肚見時間尚早,一句:不如去海灘游水就出發!雖然依度四面環海,但唔係每個海灘都適合遊水,有啲好大浪,有啲無設施,最後搵左一個酒店入面的,人少少,水清沙幼,同沖繩感覺好似,游完上嚟仲睇住日落食薯片,人生幾何?!

沒有留言:

張貼留言