2018年2月5日 星期一

🌺Aloha Hawaii🌺 - 韓亞航空初體驗

二零一七年十月十九日

(突然想記返夏威夷之旅,寫得幾多得幾多!)

對於夏威夷嘅印象,一直只停留喺一堆會噴火跳草裙舞嘅土著身上,其餘嘅認識可以話係零。因為旅伴早已買左機票而我係random join,所以睇都唔洗睇就揀左韓亞航空。香港係無機直飛夏威夷,今次喺仁川轉機,機票連稅四千蚊左右,連埋中間三個鐘transfer,全程大約十五六個鐘。

第一次搭Asiana,可能無期望嘅關係,成個體驗都唔錯!Online check in同bag drop順利、空姐全部都又高又靚,永遠笑咪咪咁好有耐性。最令我驚喜係有韓國嘢食,bibimbap有齊辣醬麻油自己撈,用瓦碗盛上超級有質感,食到一粒飯都無剩:9 仲有生菜燒肉包飯,啲菜葉唔止一種好似好正宗,整體都係有新鮮感同好食嘅!不過唔係每次都有得揀韓國嘢食,啲西餐就極伏,睇下你好唔好彩咯=v=
 
由仁川去夏威夷時坐我飛長途至愛嘅窗邊位,又好好彩隔離無人,食完嘢一瞓就瞓左七個鐘,如果唔係開曬燈同有班阿豬媽喺度高談闊論我仲可以繼續=v=

無驚無險到左Honolulu,伸展下筋骨、買個Cream Cheese Bagel,Meet up埋朋友繼續長征,轉多程內陸機到我地第一個目的地:Kona Island!
 

沒有留言:

張貼留言