2018年8月27日 星期一

〖台北〗完美結束!真正做到放鬆食買行!

二零一七年十一月二十八日
 
對於一個好似我咁為食嘅人嚟講,去旅行其中一樣最開心嘅事就係四圍搵好嘢食然後帶返香港同大家分享,望住自己啲戰利品真係勁開心。早兩年都分享過(按我)心儀嘅蛋糕同爆谷,今次有伴一齊買得更開心!
 
旺萊山標榜用台南土鳳梨,買嘅時候有得試食,仲要係微微烘熱過好有心,外皮鬆化有牛油香,餡料味道唔太甜,食完唔膩,試得過。牛軋糖首推淡水滬尾餅舖;圓山站花花邦妮爆谷係翻啅之選;原來焦糖果仁撻亦卜卜脆又香口;仲有水果、蛋糕hand carry上機,為左食可以去到幾盡!?
 
除左嘢食之外買得最開心一定係文具貼紙同咭,如果你同我一樣鐘意依啲小玩意就必去金興發;同房Mami係老師佢每一張貼紙都話送俾Auntie,跟住Uncle開畫室佢又可以買啲好靚嘅咭話俾佢做Sample,條友根本瘋狂滿足自己購物慾=..=好羨慕!
 
一齊住過三年真係唔係浪得虛名,你就下我、我陪下你,無特別需要磨合,四日三夜開開心心渡過,感謝相伴。下年相識十週年(!),再一起出走好嗎?Wohoooo嬸嬸萬歲!
 
台北之旅整合::::
〖台北〗四日三夜,出走放鬆食買行
〖台北。大安〗台北司旅 Chez Nous Hotel
〖台北。大安〗在地台灣人都食:佳佳香鍋貼
〖台北。大安〗<美好年代>紅極一時,珍珠奶茶鬆餅塔
〖台北。中正〗<良品牛肉麵>老字號!餐點美味份量足!
〖台北。大安〗<吳留手串燒居酒屋>我們來乾一杯
〖台北。淡水〗<源味本舖>新鮮出爐香噴噴:古早味蛋糕
〖台北。淡水〗<麻吉奶奶>必食!驚喜味美鮮奶麻糬
〖台北。松山〗鄰近捷運夠熱鬧:饒河街觀光夜市
〖台北。忠孝復興〗 <鼎泰豐>百吃不厭:食物服務皆出眾

沒有留言:

張貼留言